Добре дошли в моя блог!
Това е мястото, където се опитвам да избягам след тежкия работен ден и напрегнатото ежедневие. Все още се уча, но се надявам, че картичките, които съм изработила с много любов и са част от самата мен, ще ви допаднат.
През 2013 година открих една друга моя страст - изработване на бижута от мъниста, полускъпоценни камъни и перли, а в последните месеци навлязох и в тъкането с мъниста. Огромно удоволствие е да виждаш как изпод ръцете ти излиза нещо толкова красиво и нежно!
Надявам се, посещавайки ме, да уловите поне частичка от любовта, с която изработвам всичко!
Благодаря за отделеното време и ПРИЯТНО РАЗГЛЕЖДАНЕ!

петък, 23 май 2014 г.

Абитуриентски картички

Здравейте!

Направих доста голяма пауза и не съм се появявала тук. Бях заета със служебни и семейни ангажименти, а и се опитвам да се занимавам с едни други проекти и те заемат цялото ми свободно време, което и без това не е много. Но в началото на седмицата две мои колежки ме помолиха да им направя картички за абитуриенти - момчета. В началото бях леко притеснена, защото досега не бях правила картички за такива поводи, още повече и за момчета. Обикновено получателите на картичките ми са били все жени, без да пренебрегвам мъжете, но просто така се е случвало. В крайна сметка мисля, че се получиха добри картички, а и поръчителките останаха много доволни и задоволих изискванията им. Днес отварям Картичкофурии и виждам , че има даже такова предизвикателство и реших да участвам и там.



Това беше първата картичка и днес отива при получателя си, а ето и втората, която ще си я получат в неделя.




Пожелавам и на двете момчета много късмет и попътен вятър, осъществяване на всички техни мечти и успешен старт в живота!!!

На всички мои приятели пожелавам приятни почивни дни и честитя отсега един много специален празник за българите - 24 май, денят на българската писменост и книжовност!

Няма коментари:

Публикуване на коментар